Шукати в цьому блозі

неділя, 15 вересня 2019 р.

Схема загального аналізу уроку іноземної мови



Схема загального аналізу уроку іноземної мови
  • Цілеспрямованість уроку
1.1. Визначити тему уроку, місце уроку в тематичному циклі, тип уроку
1.2. Назвати цілі уроку: практичні, виховні, загальноосвітні, розвиваючі
1.3. Встановити відповідність поставлених цілей типу уроку та його місцю в тематичному циклі уроків
  • Структура та зміст уроку
2.1. Зафіксувати етапи уроку та їх послідовності
2.2. Встановити відповідність прийомів навчання основним цілям уроку
2.3. Оцінити раціональність співвідношення тренувальних і мовленнєвих вправ
2.4. Назвати допоміжні засоби навчання, що використовувались, оцінити їх доцільність та ефективність
2.5. Визначити розвиваючу, виховну, освітню цінність мовленнєвого матеріалу уроку і вправ, їх відповідність віковим інтересам учнів
  • Активність учнів на уроці
3.1. Визначити основні форми взаємодії вчителя та учнів на уроці, їх місце та ефективність
3.2. Назвати прийоми стимулювання мовленнєвої і розумової активності учнів
  • Мовленнєва поведінка вчителя
4.1. Визначити відповідність мовлення вчителя мовній нормі, його адаптованість до рівня підготовки учнів і вимог шкільної програми
4.2. Визначити ступінь володіння виразами класного вжитку
4.3. Оцінити чіткість і доступність формулювання вчителем завдань для учнів та зверненість його мовлення до учнів
4.4. Визначити доцільність використання рідної мови вчителем на уроці
4.5. Встановити співвідношення мовлення вчителя та учнів на уроці
  • Результативність уроку
5.1. Підсумувати те, чого навчались учні на уроці
5.2. Визначити відповідність рівня сформованості мовленнєвих навичок та вмінь поставленим цілям
5.3. Оцінити об’єктивність та мотиваційний потенціал виставлених вчителем оцінок

Немає коментарів:

Дописати коментар